Park Bench Tales and other writings

Thoughts and writings reflecting the poet within and the activist

Зниклий

Leave a comment

Зниклий

Це її голос, який я чую, як дзвонить через темряву

Солодкі ноти, що плавають у півночі повітря

Пісні кохання, які тримали її поруч зі мною

Коли ми прогулювались рукою через лісовий парк

Чи може це бути її повернення, я прошу себе в молитві

Минули роки, але вона не згасла від пам’яті

‘Я буду лише п’ять хвилин ’, яку вона зателефонувала, коли вона закрила ворота

‘ OK ’ Я зателефонував і продовжував малювати паркан для пікету

Насолоджуючись теплом сонячного літнього дня

Мені було цікаво, кого вона зустріла і чому вона спізнилася

Деякі друзі я запевнив себе Так, це мало сенс

Минули години, тоді почався пошук під висхідним місяцем

Минуло десять років, і досі я чую відлуння її голосу

Як таке кохання може просто зникнути з цієї землі

Я відчуваю, що моє життя зараз спостерігають підозрілі очі

Справа закрита. Вони сказали, що вона зробила вибір

Я все ще чую, як ворота закриваються, і сумніваюся у власній вартості

Іноді мені цікаво, чи ми обидва жили брехнею

Авторські права: Девід Хопкрофт червень 2023 року

Author: davidjhopcroft

Former learning centre manager at a state college in Florida now living in England and enjoying the wonderful scenery close to the Pennines and the Lake District

Leave a comment